saab träff i vimmerby

  • Författare
    Inlägg
    • januari 12, 2012 kl. 17:54 #25720

      hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag

      start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
      sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
      ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerby

      anmälan här om ni kommer på denna träff

      å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall

      mvh andreas

        januari 15, 2012 kl. 19:33 #189192

        @areot16 wrote:

        hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag

        start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
        sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
        ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerby

        anmälan här om ni kommer på denna träff

        å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall

        mvh andreas

        Läser detta försent , vart de några bilar………..

          januari 15, 2012 kl. 21:18 #189197

          @Stefan G wrote:

          @areot16 wrote:

          hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag

          start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
          sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
          ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerby

          anmälan här om ni kommer på denna träff

          å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall

          mvh andreas

          Läser detta försent , vart de några bilar………..

          nej det blev inga alls men jag hoppas att man kan komma igång med någon sånt till våren så man kan få ihop ett gäng å snaka lite grilla å ha kul

            januari 16, 2012 kl. 05:55 #188977

            @areot16 wrote:

            @Stefan G wrote:

            @areot16 wrote:

            hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag

            start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
            sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
            ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerby

            anmälan här om ni kommer på denna träff

            å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall

            mvh andreas

            Läser detta försent , vart de några bilar………..

            nej det blev inga alls men jag hoppas att man kan komma igång med någon sånt till våren så man kan få ihop ett gäng å snaka lite grilla å ha kul

            Hej , gör så att du samlar in mailadresser på intresserade . Så kan du göra utskick om de ………Då får du ju kontakt direkt med de intresserade.
            MVH Stefan G

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.