saab träff i vimmerby
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / saab träff i vimmerby
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2012-01-16 05:55 av
areot16.
-
FörfattareInlägg
-
hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag
start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerbyanmälan här om ni kommer på denna träff
å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall
mvh andreas
@areot16 wrote:
hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag
start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerbyanmälan här om ni kommer på denna träff
å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall
mvh andreas
Läser detta försent , vart de några bilar………..
@Stefan G wrote:
@areot16 wrote:
hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag
start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerbyanmälan här om ni kommer på denna träff
å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall
mvh andreas
Läser detta försent , vart de några bilar………..
nej det blev inga alls men jag hoppas att man kan komma igång med någon sånt till våren så man kan få ihop ett gäng å snaka lite grilla å ha kul
@areot16 wrote:
@Stefan G wrote:
@areot16 wrote:
hej jag hade tänkt mig en saab träff nu på lördag för istället åka till trollhätan den 14 å det är nu på lördag
start i vimmerby nere vid gammla taxi mitt i mot skolan kl 11:00
sen forsäter vi att åka runt i vimmerby
ska kolla vidar i morgon om vi får komma in på saab i vimmerbyanmälan här om ni kommer på denna träff
å jag vet att det är kort om tid men jag provar iallafall
mvh andreas
Läser detta försent , vart de några bilar………..
nej det blev inga alls men jag hoppas att man kan komma igång med någon sånt till våren så man kan få ihop ett gäng å snaka lite grilla å ha kul
Hej , gör så att du samlar in mailadresser på intresserade . Så kan du göra utskick om de ………Då får du ju kontakt direkt med de intresserade.
MVH Stefan G -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
