Saab Träff på Saab i Uppsala 24/5
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saab Träff på Saab i Uppsala 24/5
- Detta ämne har 11 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2008-05-24 16:24 av
Tomas Rosendahl.
-
FörfattareInlägg
-
Hej jag har en kompis som är platschef på Saab i Uppsala han och jag hadde tillsamans tänkt att anordna en liten träff i Uppsala på saab. Vi tänkte att det skulle ske lördag den 24 maj 10,00-15,00. Man tänker att bjuda på korv och dricka & fika. Man kan även få tillfälle att provköra lite nya Saabar cabbar nya 9-3 aero-X även den vanliga 9-3 awd. Man kommer att anonsera detta evenemang i lokaltidningen så vi hoppas på många gammelbilar. Några undringar och funderingar om detta så kontackta mig på 0701622080. Eller som det så populärt heter PMa mig =).
MVH John Jonasson.
Nja, snarare inom synhåll! 🙂
96GT wrote:Martin wrote:Saab ÅF har i motorbilagan i dagens Upsala Nya Tidning satt in en helsidesannons med bilder på några klenoder och skriver att medlemmar ur Saabklubben kommer och visar upp sina klenoder. :applause:Då får jag parkera utom synhåll 🙂
Martin wrote:Nja, snarare inom synhåll! 🙂96GT wrote:Martin wrote:Saab ÅF har i motorbilagan i dagens Upsala Nya Tidning satt in en helsidesannons med bilder på några klenoder och skriver att medlemmar ur Saabklubben kommer och visar upp sina klenoder. :applause:Då får jag parkera utom synhåll 🙂
Då blir det luftning av tvåtaktaren i härligt bruskskick…
maj 21, 2008 kl. 21:09 #122053Äsch, typiskt att jag jobbar då. Och att bilen är på verkstad… Hoppas det blir bra ändå! 🙂
96 V4 -69
maj 24, 2008 kl. 16:24 #122133Vill passa på att tacka Saab i Uppsala samt John för en trevlig träff :thumbup: . Det blev en bra blandning av fina Saabar och trevliga människor.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.