Saab Träff på Saab i Uppsala 24/5

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saab Träff på Saab i Uppsala 24/5

• Detta ämne har 11 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2008-05-24 16:24 av .
Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    john gt
    Deltagare

Hej jag har en kompis som är platschef på Saab i Uppsala han och jag hadde tillsamans tänkt att anordna en liten träff i Uppsala på saab. Vi tänkte att det skulle ske lördag den 24 maj 10,00-15,00. Man tänker att bjuda på korv och dricka & fika. Man kan även få tillfälle att provköra lite nya Saabar cabbar nya 9-3 aero-X även den vanliga 9-3 awd. Man kommer att anonsera detta evenemang i lokaltidningen så vi hoppas på många gammelbilar. Några undringar och funderingar om detta så kontackta mig på 0701622080. Eller som det så populärt heter PMa mig =).

MVH John Jonasson.

john gt
    Deltagare

Ja då tar vi och lyfter upp den här träffen då det börjar att närma sig på lördag är det dax. Hoppas det kommer många gammel Saabar.

Väl mött John & Robban.

96GT
    Deltagare

Skulle vara kul och ta med sin gammelsaab… men är det ok med bilar i bruksskick eller är det finbilen som gäller?

Martin
    Deltagare

Saab ÅF har i motorbilagan i dagens Upsala Nya Tidning satt in en helsidesannons med bilder på några klenoder och skriver att medlemmar ur Saabklubben kommer och visar upp sina klenoder. :applause:

96GT
    Deltagare
    Martin wrote:
    Saab ÅF har i motorbilagan i dagens Upsala Nya Tidning satt in en helsidesannons med bilder på några klenoder och skriver att medlemmar ur Saabklubben kommer och visar upp sina klenoder. :applause:

Då får jag parkera utom synhåll 🙂

tommy m
    Deltagare

Peter
    alla gammelsaabar är intressanta såväl charmigt slitna eller i nyskick så självklart ska du åka gammelbil. 🙂

Martin
    Deltagare

Nja, snarare inom synhåll! 🙂

96GT wrote:
    Martin wrote:

96GT
    Deltagare
    Martin wrote:
    Nja, snarare inom synhåll! 🙂

96GT wrote:
    Martin wrote:

Då blir det luftning av tvåtaktaren i härligt bruskskick…

stjartmotor
    Deltagare

Äsch, typiskt att jag jobbar då. Och att bilen är på verkstad… Hoppas det blir bra ändå! 🙂

96 V4 -69

poh99
    Deltagare

Jag tänker åka dit med min 900T

john gt
    Deltagare

Det är klart ni är välkommen med det ni har 🙂

MVH John.

Tomas Rosendahl
    Deltagare

Vill passa på att tacka Saab i Uppsala samt John för en trevlig träff :thumbup: . Det blev en bra blandning av fina Saabar och trevliga människor.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.