SAABO dillema

  • Författare
    Inlägg
    • Anonym
      november 13, 2006 kl. 02:53 #15095

      Jeg ønsker råd på hva jeg skal gjøre med mitt saabo objekt.

      Saken er:

      Jeg slo i et svakt øyeblikk til på en meget lessen SAABO for en rimelig penge i Gtb trakten i våras. Stappet fru og hund i bilen, hengte på slepet og åkte 85mil enkel resa fra Bergen ock hentet min SAABO.

      Nå er det slik at jeg har insett at ikke kommer til å få tid til å sette min saabo tilbake i andvendbart skick pga manga andre prosjekt. Jeg har anonnsert ut min saabo i Norge i mange månder uten noen respons.

      Så hva gjør jeg når jeg ønsker å få bedre plass i garasjen, man kan vel inte kaste en saabo?? Jeg bor seksti mil fra grensen til Sverige så der lite sannsynlig at noen fra opphavslandet ønsker å kjøre hele den veien for å redde en sliten husvagn.

      Er det mange som trenger deler til saabo, så det evt går å selge lite deler fra den for lette min samvittighet før jeg evt leverer restene på dungen?

      Noen tips?

      MVH
      Stian, rådvill saabo eier…

        november 13, 2006 kl. 17:47 #99948

        Hej
        Du får inte skrota en Saabo.
        Det finns ju inte alltför många Saabos kvar.
        Försök och annonsera ut den i typ Classic Motor eller Klassiker.

        Saabo info hittar du på
        http://www.ostgotasaabklubb.com/saabotraff.htm

        Hälsningar
        Roger Forssén i Norrköping

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.