Saabster træf i Roskilde d. 28.9.2008 i DANMARK !

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabster træf i Roskilde d. 28.9.2008 i DANMARK !

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2008-09-05 16:06 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    speedy
    Deltagare

I sommeren 2007 fik jeg tanken om at samle bilentusiaster med interesse for bilmærket SAAB til et fælles arrangement. Uden at skele til bilernes modeller, alder eller stand skulle alle kunne mødes og nyde deres fælles passion. Det gjorde godt 74 forskellige køretøjer så første gang d. 16. september 2007 og igen d. 18. maj 2008.
    Nu er det så blevet tid for det 3. træf i Roskilde, som danner de perfekte rammer om en udstilling af køretøjer.
    Her mødes ung som gammel, alle med en brændende interesse for biler som helhed for at se på modellerne, design og teknik fra tiden i starten og til de sidste nye modeller, samlet på et sted. Det er en udvikling, der virkelig kan ses … og mærkes. Derfor er dette en oplagt for alle med lyst og interesse for biler tilo at få en hyggelig dag midt i Roskilde by.

Alle er der velkomne til at kigge forbi på Hestetorvet i Roskilde søndag d. 28.9.2008 kl. 13. Der er fri adgang for alle og kommer du kørende i en SAAB kan du frit parkere og udstille på torvet midt i byen. Alle gæster og venner er velkomne på dagen og vi håber på en flot bil-dag sammen med en masse andre entusiaster.

Jeg håber at se Jer på Hestetorvet søndag d.28.9. og jeg glæder mig til at se en masse flotte biler på dagen.

Har du brug for mere information må du/I meget gerne kontakte mig på tlf: 26273908 eller email @saabster.dk”>traf@saabster.dk

Læs evt. mere här:
    http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=12801&postdays=0&postorder=asc
    http://www.saabentusiasten.dk/web/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=154

Med venlig hilsen

Anders Thorning Andersen eller Speedy 😎

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng