Saabträff i Örebro 10/9

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabträff i Örebro 10/9

Detta ämne innehåller 17 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-08-31 15:40.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare

Den 10/9 kommer SAAB i Örebro BIVA köra ett happening där de presenterar nya modeller och då bjuder de även i Svenska Saabklubbens medlemmar (plus andra saabentusiaster för den delen!) att visa upp sina skönheter, på området finns parkering för 50+ bilar samt att det finns en gräsplan med plats för minst 50 bilar till. Vi har full tillåtelse att sätta upp klubbflaggor och banderoller. Klubben har även tillåtelse att bedriva försäljning på området tex klubbregalia och reservdelsshoppen, någon regelrätt marknad kommer det inte bli men lite bakluckeloppis skall gå bra!

”Saabdagen” kommer annonseras i Nerikes Allehanda på BIVA’s bekostnad.

MEN.. Denna dag är beroende av att SAAB fortfarande existerar som aktivt företag.

Finns det något intresse för denna träff tro?

Lägg då gärna in en blänkare i denna tråd alt PM till mig.

Christian

longjohn61
    Deltagare

jag kommer nog dit i en 900 🙂

Mvh Nisse

Härligt! Jag kommer, förhoppningsvis, i min 96’a!

peter57
    Deltagare

Jag kommer med en 62/63:a!

cabmange
    Deltagare

Dyker gärna upp om intresse finns för de nyare blivande klassikerna som 9000 alt og900 CV

//Magnus

Absolut! Alla saabar är välkomna, inte bara veteranare.

j.alfredsson
    Deltagare

Rullar dit med 99an nära och bra 🙂

Kanon, nu börjar det bli ett gäng! Kommer även slänga in en blänkare på Turbo klubben för att få dit även lite nyare ekipage!

La även ut en tråd på STCS som jag tidigare skrev här och det verkar finnas ett intresse även där så det kan nog bli en trevlig träff!

wallero
    Deltagare

självklart kommer jag ska försöka få med mig bägge mina 900or mvh niklas

j.alfredsson
    Deltagare

Är träffen den 10 September eller 9 Oktober? :ID

Det är den 10 september som gäller. Kul att det börjar bli det ett gäng!

arne
    Deltagare

Tyvärr måste vi ställa in denna träff.
    SAAB i Örebro (BIVA) skulle visa nya SAAB bilar och vi skulle visa upp våra gammelsaabar men BIVA har inga att visa upp och det tillverkas ju inga. Jag var på BIVA i dag och de hade bara 2 SAAB 95 demobilar samt några begagnade SAAB och det tyckte de inte var mycket att anordna en SAAB-dag med och det får vi väl hålla med om.
    Kommer SAAB igång igen i någon form tar vi upp frågan igen men i nuläget får vi ställa in.
    Arne Andersén

longjohn61
    Deltagare

🙁 tråkigt men kan hålla med,vi får hoppas på framtiden då 😉

Mvh Nisse

cabmange
    Deltagare

:mrgreen:

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng