Säljer OG 900 -85 trubb

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Säljer OG 900 -85 trubb

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2019-05-24 09:38.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

saab900c
    Deltagare

Säljer nu av ett tänkt projekt som aldrig kommer bli av.

Bilen är en OG 900 -85, 3 dörrars kombicoupé som är fin i plåten. Finns någon mindre rostskada men inget farligt.

Förra ägaren sålde bilden i delar och jag köpte karossen tom mer eller mindre. Drivlinan och framvagnen var plockade på den. Jag har sedan dess kompletterat upp med i stort sett alla delar utom styrväxel och nav fram. Skickar med de delar jag fått tag på.

Karossen är idag rullande. Bakaxel, tank och diverse delar i motorrummet sitter kvar. Alla rutor finns också på plats så bilen har stått vädertät.

Med bilen följer diverse blandade reservdelar och en oxblodinredning som dock saknar framstolar och den röda instrumentbrädan.

Bilen är helt klart värd att rädda för den som har tiden. Den har papper kvar!

Jag vill inte att bilen blir folkrace!

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng