Säljes Saab 99L Aut 1974

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Säljes Saab 99L Aut 1974

Detta ämne innehåller 6 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-05-15 17:47.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Stig Haglund
    Deltagare

Nu säljer jag min Saab 99L automat B20P. 1974 Uttagen 1975. Besiktade 2017-04-10 och fick nedslag på vänster styrled, köpt ny Saabklubben och länkarm höger bak ett litet rosthål, som ett litet lillfinger nagel, svetsat men vet inte om dom godkänner det. Jag har köpt Rep-sats till broms-ok nya bromsbelägg fram allt fixat och handbroms justerad och tar fint.
    Har dessutom köpt nya stötdämpare fram men ej monterad, Köpt nytt tyg till innertaket allt detta följer med vid köp. Dessutom är automatlådan servad hos
    Meko Partner/ Aros Allbilservice Västerås Kvitton finns, Alla delar är köpta hos Svenska Saabklubbens reservdelsförsäljning. Mätarställning vid besiktningen :12.533. Jag har alltså köpt delar för drygt 3000 kr. Jag säljer den för 12.000. prutat och klart. vill inte ha skambud fören fin gammal bil.
    Stickan
    Ps Verkstadshandbok/Reservdelshandbok medföljer på cd.

Stig Haglund
    Deltagare

DSC_0378

Bilagor:

Stig Haglund
    Deltagare

Besiktad och godkänd idag 24/4-17 va kul 😉

Bilagor:

Björn
    Deltagare

Hej! Är bilen kvar? Mvh Björn

Stig Haglund
    Deltagare

Hej! jo bilen är kvar men vet inte riktigt tvekar om jag ska sälja eller inte hm
    Med vänlig hälsning Stig

Björn
    Deltagare

Ok jag är intresserad, om du är det vill säga. Jag är i så fall en seriös köpare, utan krångel. Jag kommer från Nora och ska till Stockholm imorgon, tänkte om det passade på eftermiddagen att komma förbi en sväng, om det är aktuellt vill säga.
    Vad tror du?
    Mvh Björn

Stig Haglund
    Deltagare

Hej Björn!
    Jodå kom och titta du om du vill så får vi se vad det blir av det 🙂 smsa mig när du är på väg så tar jag mig hem, ska serva min 95 under eftermiddagen.
    072 224 24 33
    Med vänlig hälsning Stig H

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng