Hej !
Finns det några SAAB- entusiaster i Fagersta med omnejd som tänker åka till Trollhättan 14 Januari ?
Vi kan väl samåka och tänka på miljön.
Jag har 3 lediga platser i min bil.
Är du intresserad ?
Ring 070-1722136
Mvh Kent
Författare
Inlägg
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Nyheter
18 June 2026| Bilder från bilutställningen i Ullånger.......