Samåkning till Trollhättan 14 Januari

Forum / Övrigt / Allmänt / Samåkning till Trollhättan 14 Januari

  • Författare
    Inlägg
    • januari 9, 2012 kl. 21:14 #5444

      Hej !
      Finns det några SAAB- entusiaster i Fagersta med omnejd som tänker åka till Trollhättan 14 Januari ?
      Vi kan väl samåka och tänka på miljön.
      Jag har 3 lediga platser i min bil.
      Är du intresserad ?
      Ring 070-1722136
      Mvh Kent

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.