Samma plåt på alla OG900 till "huvlåset"

Forum Modellspecifika forum OG900 Samma plåt på alla OG900 till "huvlåset"

Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-11-18 10:45.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

jepson75
    Deltagare

Funderar på att byta den plåt som bland annat huvlåset (och kylaren med mera??) sitter i på min 900 -84. Men då det ju av naturliga skäl är lättare att hitta en frisk desto nyare den är undrar jag om alla årgångar har samma modell på plåten. Eller Har t ex 87 o senare en annorlunda?

Jesper Hammarstrand, Vänersborg - nostalgiker. Innhavare av en stor samling 70 o 80-talsnostalgi (mestadels leksaker), däribland en 900 Aero -84

Regin
    Deltagare

Kylarbrygga kallas den.

Om jag inte minns fel, så är dom överlag (90%) samma.
    Finns lite skillnader på Trubb vs 87-> där bl.a fästanordningen till stora spoilern är lite annolunda.

Dom är inte mera olika än det skall gå och ”få till” enkelt …..

jepson75
    Deltagare

Tackar så mycket. Trevligt med ett namn på den också 🙂

Jesper Hammarstrand, Vänersborg - nostalgiker. Innhavare av en stor samling 70 o 80-talsnostalgi (mestadels leksaker), däribland en 900 Aero -84

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng