Sidolister ng900

Forum Modellspecifika forum NG900/OG9-3 Sidolister ng900

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-07-07 07:26.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

turbo_peter
    Deltagare

Har en liten fråga om sidolisterna på en ng900.
    Det är så att jag köpt mig en 900 coupé och under en list på högra bakskärmen så börjar det komma rost så jag tänkte ta bort den och blästra och göra rätt där 😀 Men då till fråga, sitter dom med clips eller är dom limmade? Undrar så man kan göra rätt från början och inte bryta sönder den!

Tacksam för svar. Mvh//Peter

beebopp
    Deltagare

hejsan,den sitter på klips och ev.dubbeltejp i ändarna (inte troligt).ta det lugnt när du tar av dom:ett platt brett verktyg typ skruvmejsel,stämjärn. i nederkant (undersidan av listen,ej ovankant.)från ena sidan och bortåt,vrid verktygetförsiktigt, så skall du klara clipsen och få av listen rak o fin,ta de lugnt som sagt och lätt på handen…beebopp

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng