Smidigaste sättet att tömma tanken?

Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Smidigaste sättet att tömma tanken?

  • Författare
    Inlägg
    • december 28, 2012 kl. 17:59 #6061

      Hej!
      Jag tänkte få ur bensinen ur min älgkrockade saab 9000 -91 som har halvfull tank, hur gör man det på smartast sätt?

        december 28, 2012 kl. 18:24 #50653

        Först tar jag bort pump+armatur i bilen och sedan brukar jag ha en bensinpump (endast själva pumpen) från tex en 9000 och sedan ett batteri i bagagen och sen pumpa upp det i dunkar.

        Annars kan man ju borra hål om man ska skrota, är ju enkelt eftersom det är plasttank.

        MVH Filip

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.