Smidigaste sättet att tömma tanken?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2012-12-28 18:24 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Smidigaste sättet att tömma tanken?
Hej!
Jag tänkte få ur bensinen ur min älgkrockade saab 9000 -91 som har halvfull tank, hur gör man det på smartast sätt?
Först tar jag bort pump+armatur i bilen och sedan brukar jag ha en bensinpump (endast själva pumpen) från tex en 9000 och sedan ett batteri i bagagen och sen pumpa upp det i dunkar.
Annars kan man ju borra hål om man ska skrota, är ju enkelt eftersom det är plasttank.
MVH Filip
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem