Södra Skåningarnas Dag

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Södra Skåningarnas Dag

  • Författare
    Inlägg
    • september 7, 2002 kl. 15:17 #8824

      Dags med Södra Skåningarnas Dag på Revingehed söndagen den 29 september. Du som har vägarna förbi och gillar teknik i allmänhet och militärgrönt i synnerhet är välkommen dit.

      I fjol var vi några Saabfantaster som träffades där och hade en liten miniträff. En tallrik ärtsoppa med pannkakor eller ett nygräddat wienerbröd till kaffet är inte helt fel det heller.

      Program mm finns på http://www.p7.mil.se/index.php?lang=sve&c=news&id=9707

      /B

      bengt@akesson-motorsport.se

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.