Sonett V4 1968 på väg till Sverige

Forum Sälj/Köp Annonstips från nätet Sonett V4 1968 på väg till Sverige

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2019-02-23 17:57 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Tomas Rosendahl
    Deltagare

Jag fick ett tips från en Svensk kille i Los Angeles som jag köpt min Sonett av för 10 år sedan. Han frågade om jag var intresserad av en Sonett V4 -68 #1123 som just nu är på väg till Sverige för att säljas här. Jag har berättat att jag inte är intresserad av att köpa den men jag lovade att lägga ut några bilder på den här för att kolla intresset i Sverige.
    Av bilderna att döma så verkar den rostfri men det finns en del att göra i övrigt såsom ny lack, inredning, ny bakruta mm. Bilen har haft 1 ägare innan honom och har gått hela tiden i Kalifornien,
    Han har inte satt något pris på den ännu så han vill se hur intresset är först.

Det går bra att maila honom direkt . Han pratar perfekt svenska men svarar på mail på engelska.

Hans kontaktuppgifter:
    Mail: route66now@gmail.com
    Mobilnr: 805 300 7825 (tänk på tidsskillnaden om du ringer).

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng