Stockholmssektion??? Varför inte
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2014-01-12 09:28 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Vi har en Stockholmssektion i Saabklubben sedan i somras. Vi träffas (nästan) varje tisdag på sommaren. Det är väl en 10-15 personer som kommer till träffarna.
Har även påbörjat en hemsida åt oss i Stockholm: http://stockholm.saabklubben.se
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem