Stockholmssektion??? Varför inte

Forum / Övrigt / Allmänt / Stockholmssektion??? Varför inte

  • Författare
    Inlägg
    • januari 12, 2014 kl. 09:15 #23576

      Andra landsdelar har sina sektioner. Vore det inte intressant att ha en Stockholmssektion?
      Med vänlig hälsning,
      Jörgen Trued

        januari 12, 2014 kl. 09:28 #172132

        Vi har en Stockholmssektion i Saabklubben sedan i somras. Vi träffas (nästan) varje tisdag på sommaren. Det är väl en 10-15 personer som kommer till träffarna.

        Har även påbörjat en hemsida åt oss i Stockholm: http://stockholm.saabklubben.se

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.