Stolar/stommar 900/9000 klädsel

Forum Sälj/Köp Delar, säljes Stolar/stommar 900/9000 klädsel

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-11-03 20:04.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

oskarforsberg
    Deltagare

Finns det något intresse för stolsstommar? Jag har fyra st, tre i bra skick och en med dålig sits. Två st blå plysch klädslar i ganska bra skick, den ena har jag tagit av och den andre sitter på tills vidare. Det ingår stolsvärme på dessa, men vet inte om det funkar.

Finns i Uppsala och säljs billigt så jag slipper slänga det. Finns det inget intresse slänger jag stommarna men behåller klädseln för att spara plats, är det någon som behöver någon bit kan det fixas också.

Har även ett baksäte i blå plysch, men det är endast byte mot ett som passar 99a, bra skick.

99 -77 luftfjädring och förgasare
    900i 8v -88 finbil
    9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng