Störtbåge 2T-V4, Hasplåt

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Störtbåge 2T-V4, Hasplåt

  • Författare
    Inlägg
    • april 11, 2026 kl. 09:57 #527347

      Har

      1St Saab original Störtbåge 500Kr

      1St Guss tror jag det är 500Kr

      Båda är lätta att montera i bil och äldre oklassade för tävling

      Det går även att ha baksätet kvar då reglerna var sådana på 70-tidigt 80tal

      Hasplåt V4 Std B passar även på Långnos 2takt 500Kr

       

        april 23, 2026 kl. 20:39 #527650

        Hej är intresserad av bågarna om dom finns kvar,jag har telnr 0706004969 Kjell Arne

          juni 4, 2026 kl. 11:28 #528461

          Hej! Har du någon av burarna kvar? Skulle någon av dom passa i en 93b tro? 🙂 MVH, Erik

            juni 4, 2026 kl. 15:43 #528464

            De är kvar båda 2. De passar även i Saab 93

              juni 4, 2026 kl. 16:02 #528465

              Spännande! Var i världen finns dom och har du bilder?

                juni 5, 2026 kl. 09:38 #528472

                Norra Stockkholm 20260328_150130520

                  juni 5, 2026 kl. 09:39 #528474

                  Norra Stockkholm 20260328_150130520-1

                    juni 5, 2026 kl. 09:41 #528476

                    20260328_150029031

                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.