svänghjulsfråga+lamellbelägg
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2002-05-17 05:56 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / svänghjulsfråga+lamellbelägg
Har två svänghjul liggandes hemma.
Det en är märkt Saab 707750 och det andra Saab 716433. Dom skiljer sig ganska mycket från varandra, där det andra är betydligt lättare än det första. När användes det ena resp det andra? Har även 2 lösa lamellbelägg i Saab originalförpackning märkta Saab 780811. Är det till V4? Passar inte till lamellcentrum för 2taktaren, har större ytter och innerdiameter, hålen stämmer dock. Nån intresserad av dom så skickar jag dom för 50 spänn(inkl porto). Nit medföljer ej.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem