svempus saab 900i-87 lady.lite update…

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / svempus saab 900i-87 lady.lite update…

Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
  • Författare

här är en bild på en(både höger och vänster sida) av sakerna jag fick i går av en jag känner….

mera bilder kommer när jag har hunnit tagit bilder på vad jag har fått….

augusti 9, 2011 kl. 16:30 #186641

så nu har man snyggat till kabeldragningen till slutstegen i bilen. har inga bilder under jobbet men en bild före hur det såg ut på ett ungefär och en efter bild…

innan

efter

september 24, 2011 kl. 19:29 #187905

dax att ge er en liten update på vad jag har gjort med bilen. det som har hänt är att jag har skickat på vita blinkers på sidan av bilen. har ochså bytt hjullager på bilen nu i dag. hade en lös spindel som jag fick bytt lager i av min bror. och det kan jag säga jäklar va centrum muttern satt. fick köpa ett 3/4″ dragskaft och 32 mm kraft hylsa för att få bort den.inga bilder på bytet..

vita sidoblinkers på en skitig bil…

liten dekal…

september 30, 2011 kl. 21:53 #186694

en vänlig fråga men varför inte ta bort rosten mm innan man slänger in fullt med högtalare mm i en fin 900?
            mvh

oktober 1, 2011 kl. 08:56 #186870

@el turbo negro wrote:

en vänlig fråga men varför inte ta bort rosten mm innan man slänger in fullt med högtalare mm i en fin 900?
              mvh

har bara blivit att högtalarna har gått före rosten just nu 🙄 . har nog missat att ta rosten först och fixat med högtalarna först. vart är rosten enligt dig? har nog blivit hemma blind och inte uppfattar var den finns….

oktober 8, 2011 kl. 18:48 #188168

har inte gjort så mycket på bilen nu på ett tag var ute och bytte tanklampan och fixade ena lampan i instrumenthuset. fick ochså syn på en sak till skruvarna som håller panelen framför instrumenthuset kommer inte att ta fel skruv på fel plats nån gång mer. kommer nog inte att hända så mycket mer med bilen i år har börjat bli för kallt att hållas ute nu. men det kan ju alltid komma en update nån gång…

panelen borta var lättare än jag trodde att få bort den..

detta fick jag syn på i dag kolla under gängorna där är det spår på varje som gör att man slipper att hålla koll på var dom satt innan. bara att kolla på spåren ett längst till vänster och fyra längst till höger om man sitter i stolen.

Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.