Ta bort färg..
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2009-04-30 06:37 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
hej köpte en traditionell 1k thinnerbaserad färg(trodde jag) för ett par år sedan till bilen.
Förra vintern(2008) skulle jag fixa lite rostskador och sprutade därefter på färg med spruta. Tanken var att låta det torka och därefter slipa med fint papper och polera upp det.
Men färgen verkar ju fan aldrig torka? När jag försöker slipa ner färgen geggar det bara ihop sig i pappret.
Är det 2k lack jag fått av misstag? Några bra tips på att få bort det utan att skada den gamla lacken?
Bilen ser ut som fan nu 🙁
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem