TACK!

Forum / Övrigt / Off Topic / TACK!

  • Författare
    Inlägg
    • mars 16, 2003 kl. 19:56 #9336

      Jag vill rikta ett jättestort TACK till alla som hjälpt till med Saabklubbens monter på Stockholm Motor Show!!!

      TACK till…

      Alla funktionärer som tagit sig tid att stå i vår monter.
      Ett särskilt stort tack till Anders, Bert, Erik, Fredrik och Göran som även hjälpt till med att bygga, sätta upp och riva ner hela montern.

      Er som villigt lånat ut Era bilar till montern.
      Vi kunde stolt visa upp en mycket tidig 92:a, Carlssons Sport -63, som bl.a. gick Midnattssolsrallyt -63, en av de tidigaste 99:orna samt en mycket fin Jubileums 96:a.

      Samt ett stort tack till våra sponsorer, som på olika sätt bidragit med material till montern.
      Cramo i Järfälla, FeGe Racing, KilCom i Solna, Mekonomen, Saabgaraget Stockholm, Stureby skolan, Team TODA.

      Saabiga hälsningar från Eder Klubbmästarinna, Gerda (med mycket trötta fötter).

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.