I instruktionerna för trimning av V4 står det att man skall
punkta fast plattan för vakuumförställningen.Till frågan,
i vilket läge skall plattan svetsas fast? I läge som den sitter
med vakuumen ventilen på eller eller med vakuumplattan i
motsatta läget?