Tändfördelare

Forum / Övrigt / SSR / Tändfördelare

  • Författare
    Inlägg
    • mars 10, 2013 kl. 11:16 #6378

      I instruktionerna för trimning av V4 står det att man skall
      punkta fast plattan för vakuumförställningen.Till frågan,
      i vilket läge skall plattan svetsas fast? I läge som den sitter
      med vakuumen ventilen på eller eller med vakuumplattan i
      motsatta läget?

        mars 12, 2013 kl. 11:17 #53244

        Moffa:

        Enligt B.-E. Ström punkta fast plattan för vakuumförställningen i 0-läge.

        Hubbe

          mars 12, 2013 kl. 15:56 #53255

          Hubbe!

          Tack för svaret. Nu är det bara till
          att gå ut och punkta ihop plattan.

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.