Tankar kring köp av första V4

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Tankar kring köp av första V4

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • januari 24, 2013 kl. 15:09 #51594

      Hm, varför får jag inte ändra inlägget ovan? Underligt..

      Uppdatering iallafall – Jag får komma och kika på bilen redan imorgon, tänk om man blir V4-ägare till helgen.. :race

      Och verktygen var visst här i lägenheten trots allt, skönt att vara slarvig ibland! Så då är ju kylarvätskebytet inget problem. Gissar jag rätt om jag tror att det finns en avtappningsskruv under kylaren? Inte mekat v4 förut, förlåt för dumma frågor.

        januari 24, 2013 kl. 16:23 #51598

        Japp finns en plugg, du kommer åt den innifrån motorrummet. å luftnippel på värmepaketet uppe vid batteriet.

        Lycka till å hoppas bilen är hygglig! 🙂

          januari 24, 2013 kl. 18:52 #51603

          Och där avbröts tyvärr den affären på grund av en j’kla feltajmad magsjuka.. :bh
          Säljaren kunde/ville inte hålla bilen (förstår det, är nog många som hör av sig) så finns den kvar i nästa vecka får jag göra ett nytt försök.. Annars går letandet vidare!

            februari 25, 2013 kl. 16:19 #50618

            @Boss_time wrote:

            Och där avbröts tyvärr den affären på grund av en j’kla feltajmad magsjuka.. :bh
            Säljaren kunde/ville inte hålla bilen (förstår det, är nog många som hör av sig) så finns den kvar i nästa vecka får jag göra ett nytt försök.. Annars går letandet vidare!

            har du blivit v4 ägare än? :DR

              februari 25, 2013 kl. 17:21 #52746

              Hej! Kul att du frågar. 🙂
              Nja, nästan.. Jag har en bil på gång som verkar väl lämpad men den får inte gå ut om vintrarna för dess ägare. Så jag längtar spänt till vårsolen i april. Mekar på med a50n så länge..
              Tack än en gång för er hjälp här!

                februari 25, 2013 kl. 17:42 #52748

                Tankmätarproblemet är säkert en brusten tråd i givaren bak i tanken – synnerligen lätt att fiska upp och laga.

              Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.