Tankar kring köp av första V4
- Detta ämne har 20 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast 2013-02-25 17:42 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Tankar kring köp av första V4
Hm, varför får jag inte ändra inlägget ovan? Underligt..
Uppdatering iallafall – Jag får komma och kika på bilen redan imorgon, tänk om man blir V4-ägare till helgen.. :race
Och verktygen var visst här i lägenheten trots allt, skönt att vara slarvig ibland! Så då är ju kylarvätskebytet inget problem. Gissar jag rätt om jag tror att det finns en avtappningsskruv under kylaren? Inte mekat v4 förut, förlåt för dumma frågor.
@Boss_time wrote:
Och där avbröts tyvärr den affären på grund av en j’kla feltajmad magsjuka.. :bh
Säljaren kunde/ville inte hålla bilen (förstår det, är nog många som hör av sig) så finns den kvar i nästa vecka får jag göra ett nytt försök.. Annars går letandet vidare!
har du blivit v4 ägare än? :DR
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem