till Salu 93 Aero cab 2000 med 8850 mil

Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / till Salu 93 Aero cab 2000 med 8850 mil

  • Författare
    Inlägg
    • juni 4, 2025 kl. 12:23 #521857

      Vår fina cosmic blue cab står mest stilla numera. Vi hämtade den 17 maj 2000 på SAAB-museet i Trollhättan och använde den i Tyskland till 2001i juli därefter har den varit i Sverige.

      Bilen har den extra utrustning som fanns vid beställning 2000 dessutom utrustad med backsensorer och vindskydd med fodral. Cabben har blå topp.

      Återkommer med bilder.

       

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.