Toppola och Saab 900 I, årsm 1988

Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Toppola och Saab 900 I, årsm 1988

  • Författare
    Inlägg
    • juni 22, 2026 kl. 19:21 #529344

      Toppola med originalspis (fotogen), bilen har gått ca 19 500 mil på osaltade vägar.

      Skinnstolar och baksäte överflyttade från 900 Jubileum.

      Gammal solpanel på taket och pulsotronic.

      Emotser endast kontakt med seriösa spekulanter.PXL_20260619_092458172.MP3

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.