Torkarblad till 9-3 sportkombi 2010

Forum Modellspecifika forum NG9-3 Torkarblad till 9-3 sportkombi 2010

Detta ämne innehåller 5 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-11-10 08:31.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

lillsaaben
    Deltagare

Hej! Jag har som bruksbil en 9-3 TTiD AERO sportkombi. Gjorde misstaget att köpa torkarblad från ett större postorderföretag som säljer bildelar, till framrutan. Någon som vill tipsa om bra blad/ inköpsställen?

magnus unger
    Deltagare

jag håller mig alltid till original på sånna saker det köper du enklast hos en saab återförsäljare alternativt maptunparts tex

9-3 2.0t 08

oskarforsberg
    Deltagare

Jag håller mig till Biltemas billigaste sortiment, passar bra på alla bilar jag testat på

99 -77 luftfjädring och förgasare
    900i 8v -88 finbil
    9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

longjohn61
    Deltagare

Köpte mina på Saab bra kvalitet och bra pris.

/Nisse

lillsaaben
    Deltagare

Tack för era inlägg! Får bli SAAB orginal i fortsättningen, de jag har nu är Biltemas,

Jonathan
    Deltagare

Får flika in att det även går att beställa Saab original torkarblad från Saabklubben. Då med medlemsrabatt (10 % på ordinarie pris) likaså. 🙂

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng