Trollhattarn yearly meeting 2015

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Trollhattarn yearly meeting 2015

• Författare

(English version)
      Hello,

I will come to the yearly meeting in Trollhattarn the 14th of March. Do you need spare parts for Saab, year 1959-2007 (I do not have anything for Saab Sport), either new or used, I can bring them with me. The last date for ordering parts, that I will take with me is the 11/3.
      I have the largest storage of Saab parts in Denmark. You are also welcome to visit us in Denmark, though you would need to inform us of your arrival beforehand, but we can also hold open on Saturday and Sunday, if it suits you better. We live 140 kilometers from Frederikshavn.

(Danish version)
      Hej,

Jeg kommer til årsmødet i Trollhattarn den 14 Marts. Hvis du mangler reservedele til Saab, årgang 1959-2007 (Jeg har intet til Saab Sport) enten brugt eller nyt, så kan jeg tage dem med mig til årsmødet. Sidste dato for bestilling af dele er den 11/3. Jeg har det største lager af Saab reservedele i Danmark. Du er velkommen til at besøge os i Danmark, men skriv lige først, så vi ved at du kommer. Vi kan holde åbent lørdag og søndag, hvis det passer dig bedst. Vi bor 140 Kilometer fra Frederikshavn.

Mit telefon nummer er 004520492698. Mail: saab-erik@mail.dk

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.