Vacuumslangar 9000T -86

Forum Modellspecifika forum 9000 Vacuumslangar 9000T -86

Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-09-12 16:12.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

filbrun2
    Deltagare

Hej!

Var och hämtade mig en skrot 9000T förra helgen. Har fått den att gå nu men får inte ihop vart vacuum slangarna ska gå riktigt.
    Får ingen plats över till slangen från ventilkåpan.. På min -87:a finns det 3 anslutningar på ovansidan av spjällhuset varpå en går till ventilkåpan. Men på -86:an finns bara 2 anslutningar på ovansidan av spjällhuset.
    Vart ska slangarna gå? Nån som har en bild eller ett schema? Är kanske bara att sätta ett T-kors nånstans men måste ju finnas nån original lösning.. Motorn verkar oskruvad i övrigt. Dock har den stått still i 7 år.

MVH Filip

jacke
    Deltagare

Kan det vara så att det sitter fel vacuumanslutning till insuget? D.v.s att du ska ha den med två anslutningar. Bifogad bild kanske hjälper 🙂

jacke
    Deltagare

Bifogar även en bild på spjällhuset.

filbrun2
    Deltagare

Hej! tack för bilderna! Jämförde mer mot min 87:a idag och såg att det skulle gå en slang från undersidan av spjällhuset innan spjället till egr-ventilen. där satt inegn på86:an så då flyttade jag om dom så jag fick en plats ledig till vevhusvent slangen!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng