Vad är denna till för Saab ??

Forum / Övrigt / Allmänt / Vad är denna till för Saab ??

  • Författare
    Inlägg
    • maj 26, 2014 kl. 13:35 #24285

      En kollega hitta denna märkt Saab !

      Skickas från min iPhone via Tapatalk

        maj 26, 2014 kl. 15:12 #174420

        Tror bestämt att det är en gammal modell av original-domkraft…? Dock osäker på om någon del saknas…? :duck

        2x 92B -53 (Svart)
        95 -61 (Pärlgrå)
        99 -69 Custom (Vit)
        900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
        9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
        9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
        9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

          maj 26, 2014 kl. 15:17 #174417

          Ja, ser ut som domkraften till Saab 96. Med en del som saknas.

            maj 26, 2014 kl. 17:22 #175914

            Domkraft som sagt till 92, 93, 95 och 96. Spärrnyckeln saknas
            Ett spärrskaft med lämplig hylsa löser tillfälligt problemet.

            För att kunna använda domkraften måste man först öppna dörren.

              maj 26, 2014 kl. 18:39 #175920

              Okej tack för svaren:)!
              Skall vidare befordra !
              Men troligtvis hamnar den på tippen!

              Skickas från min iPhone via Tapatalk

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.