Vattenkylare aluminium OG900!

Forum / Sälj/Köp / Annonser från företag / Vattenkylare aluminium OG900!

  • Författare
    Inlägg
    • maj 15, 2017 kl. 09:50 #430239

      Vi är nu glada över att kunna presentera denna vattenkylare helt i aluminium till og900!

      Passar samtliga årsmodeller, 79-93 och monteras på originalposition utan modifiering. Fästhål för kylfläkt finns. Levereras med monteringsinstruktion och allt som behövs för enkel installation.

      25 % större cellpaketsvolym, 40 mm tjockt cellpaket med dubbla rader och fins som ligger offset samt uttag för termokontakt.

      Priset är 2699 kr inkl moms.

      Mer info finner ni här: https://www.do88.se/sv/artiklar/saab-900-turbo-1979-1993-vattenkylare.html

      WC-260-3
      WC-260-1
      WC-260-2
      wc-260-4

      Hör gärna av er till info@do88.se eller ring 08-58801088 för mer info.

      Mvh
      Isak, do88.

      www.do88.se

      • Detta ämne redigerades för 9 år, 1 månad sedan av do88.
      • Detta ämne redigerades för 9 år, 1 månad sedan av do88.
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.