Växelspakshuset sprucket

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Växelspakshuset sprucket

  • Författare
    Inlägg
    • mars 26, 2008 kl. 14:38 #17673

      Hej hopp. Har nyss köpt en snygg och välmående V4. Jag har hittat en spricka i växelspakshuset. Senast jag hade en V4 hade den bilen blivit svetsad på exakt samma ställe så jag antar att det är ett standardfel. Vad gör experterna här när det händer? Släpar in svetsen i framsätet eller lyfter ur rattstången? Alla tips mottages med tacksamhet.

        april 11, 2008 kl. 11:49 #120299

        Ingen som har ett bra knep på lager??

          april 11, 2008 kl. 13:27 #120300

          Jag skulle nog leta rätt på en som var hel på skroten och byta.

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.