Växelspakshuset sprucket
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2008-04-11 13:27 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Växelspakshuset sprucket
Hej hopp. Har nyss köpt en snygg och välmående V4. Jag har hittat en spricka i växelspakshuset. Senast jag hade en V4 hade den bilen blivit svetsad på exakt samma ställe så jag antar att det är ett standardfel. Vad gör experterna här när det händer? Släpar in svetsen i framsätet eller lyfter ur rattstången? Alla tips mottages med tacksamhet.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem