VIKTIGT !!!

Detta ämne innehåller 14 svar, har 7 deltagare, och uppdaterades senast av 2018-07-12 11:20.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #445259

    Jan Karlsson
    Deltagare

    VIKTIGT!!
    2018-06-18 T.o.m 2018-06-21 har vi stängt p.g.a byte av bokföringsprogram och webshop.
    Under den perioden kommer inga reservdelar att levereras.

    Important!!
    2018-06-18 to 2018-06-21 Is the warehouse closed, its because of change of accounting software and a new webshop.
    Under that time we don´t deliver any spareparts. [/b][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

    #445947

    Bengt Åkesson
    Deltagare

    reservdel

    Strular uppdateringen av reservdelssidan?

    /B

    Bilagor:
    #445986

    enor
    Deltagare

    Härom dagen när jag var inne och kikade, då låg nya webbutiken uppe och såg fantastisk ut. Men nu är den borta igen – vad händer? När kan man vänta sig att den åter är online?

    #445995

    Regin
    Deltagare

    Härom dagen när jag var inne och kikade, då låg nya webbutiken uppe och såg fantastisk ut.
    Men nu är den borta igen – vad händer?

    Dom sista 5 dagarna jag har varit inne och kolla –
    så har den varit under uppbyggnad 🤔

    #445998

    Karl Ask
    Moderator

    Hej. På grund av lite tekniska problem så var vi tvungen att stänga sidan. Den gamla är igång under tiden.
    Vi hoppas kunna starta den i början av nästa vecka igen.

    Hoppas ni har förståelse för detta.
    Mvh Karl

    #446002

    Bengt Åkesson
    Deltagare

    Vi avvaktar med kraft! 🙂

    /B

    #446018

    enor
    Deltagare

    Hej. På grund av lite tekniska problem så var vi tvungen att stänga sidan. Den gamla är igång under tiden. Vi hoppas kunna starta den i början av nästa vecka igen.
    Hoppas ni har förståelse för detta. Mvh Karl

    Full förståelse, och beställer gärna från gamla webbutiken – men hittar inget sätt att komma åt den?

    #446026

    Regin
    Deltagare

    Hej. På grund av lite tekniska problem så var vi tvungen att stänga sidan. Den gamla är igång under tiden. Vi hoppas kunna starta den i början av nästa vecka igen. Hoppas ni har förståelse för detta. Mvh Karl

    Full förståelse, och beställer gärna från gamla webbutiken – men hittar inget sätt att komma åt den?

    Här kanske: http://svenskasaabklubben.nordicshops.com

    • Det här svaret redigerades 1 vecka, 4 dagar sedan av .
    #446034

    enor
    Deltagare

    Tack för länk!

    #446239

    Regin
    Deltagare

    Hur står det till här egentligen ??

    ”Nya” sidan är nere p g a vad jag förstått som tekniska problem –
    men den gamla, som sades vara igång då ??

    Jag beställde delar måndags, kvällstid –
    fick direkt bekräftelsen på mailen …….

    Och sedan har det varit total tystnad… 🤔

    Går det handla delar, eller går det inte ??

    Ps
    Ta inte mitt inlägg som en klaga
    mera som en frustration över att inte kunna göra det jag hade planerat i helgen 😕

    #446243

    matthias r
    Deltagare

    Regin, dyker inget upp så ring lagrets telefon 0730-369480, så ska du få hjälp.
    Telefontider nu fram till vecka 30 tis, ons, torsd kl 8.30-12.00.

    /Matthias R

    #446244

    Janne Hagnell
    Moderator

    Skulle kunna tänka mig att Janne&Co har fullt upp nu inför sin välförtjänta semester.

    OBS! SEMESTERSTÄNGT

    #446248

    Regin
    Deltagare

    Regin, dyker inget upp så ring lagrets telefon 0730-369480, så ska du få hjälp.
    Telefontider nu fram till vecka 30 tis, ons, torsd kl 8.30-12.00.
    /Matthias R

    Thnx 👍

    Skulle kunna tänka mig att Janne&Co har fullt upp nu inför sin välförtjänta semester

    Det kan också tänkas det –
    dock har jag aldrig i den tiden jag haft med SSK att göra, haft så lång tystnad efter en lagd order 🤔

    Hade inte heller blivit det minsta överraskad –
    om det ändå hänger ihop med problemen för tiden.
    Detta påminner mig om –
    att jag inte heller fått räkning på delarna jag hann beställa från nya sidan.
    Denna skulle (enligt medföljande extra lapp på den order) skickas med posten –
    just p g a detta nya bokföringssystem ….

    Jaja, jag får ringa på Tisdag och se vad som händer här 🙂

    #446357

    Regin
    Deltagare

    Jag kan komplementera mitt eget inlägg med följande …

    Det var ”Post Nord” som var boven i det hela.
    Min order blev behandlad precis som den standard vi finner här på SSK
    men just p g a detta problem för tiden, så skulle det bli avisering pr brev……

    Detta sumpade PostNord givetvis 🤬

    Men jag kan, och vill gärna, ge hela gänget på reservdelar –
    världens största 👏
    Trots alla problem, så fick man inte bara 110% kontakt/svar via mail’en –
    men blev även uppringd så alla frågor/problem blev löst på en gång 🤝

    Betyg, ja av 10 så blir det 11+ 👍

    Mvh –
    Supernöjd medlem 7445 😊

    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
    #446370

    Janne Hagnell
    Moderator

    🤪

    Bilagor:
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.