Vilken olja till cabhydrauliken og9-3 2001

Forum Modellspecifika forum NG900/OG9-3 Vilken olja till cabhydrauliken og9-3 2001

• Detta ämne är tomt.
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Klas Carlborg
    Deltagare

Hej!
    Undrar vilken olja som ska användas till cabhydrauliken på en Saab 9-3 2001.
    Ska ju tydligen enligt instruktionsbok vara 3032356 vilken är omöjlig att hitta (i alla fall för mig) läst mig till att den möjligtvis ersatts med 93165227, den skulle man kunna få tag i , m e n skulle gärna vilja v e t a att den fungerar och passar till min cab innan jag häller i.
    Så du/ni som vet får jättegärna höra av er och berätta. Tacksam för tips om ev. annan olja som fungerar också.
    mvh
    Klas

ake o
    Deltagare

När jag beställde på Saab så fick jag denna

Bilagor:
    mr78
    Deltagare

Hej

Jag har en 9-3 cab själv årsmodell 00 jag skulle behöva få tag på olja själv, fått någon klarhet i vilken olja du ska köpa?

Mvh Göte

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng