Volvo Säljes!

Forum / Övrigt / Off Topic / Volvo Säljes!

  • Författare
    Inlägg
    • januari 9, 2005 kl. 23:23 #12085

      Volvo säljes!
      Färg: Havsblå
      maxfart 15 knop
      Inombordsmotor
      Sänkt (kanske lite överdrivet mycke)
      tonade rutor bak
      perfekt familje bil eller jag menar båt…
      båtkärra finns ej men skynda att fynda. priset kommer nog inte att sjunka så mycke mer än så här!
      Pris: tre lådor bananer och en tvärflöjt, kan även bytas mot större båt!
      (Se bifogad Bild!)
      MVH Magnus

        januari 10, 2005 kl. 23:06 #84082

        va det den som dykare fick hämta hundarna ur?

          januari 11, 2005 kl. 09:15 #84083

          Det vet jag faktiskt inte. Hoppas att inte någon kom till skada isåfall. Kunde bara inte motstå att ta kort på bilen när det stod där så vackert. Tur att det inte var en SAAB….

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.