weber 32/36 DVAG

Forum Övrigt SSR weber 32/36 DVAG

Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2007-07-13 09:29.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

v4sandro
    Deltagare

hej ja har en weber 32/36 som inte vill passa?den tar emot fördelarlocket och nån annan skitnån som vet va ja kan göra?

mats a
    Deltagare

Detta är min montering av en 32/36 DGV, alltså ingen DGAV. Skillnaden tycks vara liten enligt skisserna på Misabs hemsida. . Å andra sidan har jag ingen vakumklocka. Kan det vara den ”annan skit” som du nämner? Avståndet till locket är i min montering så stor att gasreglagen kan passera mellan fördelare och förgasare.

Kanske du behöver en eller ett par tjocka fotpackningar? Kika hos Misab igen. Välj ”Förgasare” —> ”Weber DGV, DGAV, DGAS” och rulla i reservdelslistan.

Kan du ta en bild och visa hur din montering ser ut?

Äh, jag tycks inte få Geting att fungera. Här kommer en liten bifogad bild istället.

v4sandro
    Deltagare

okej jo ja kom och tänka på det inatt när ja skulle sova så 2 fotpackningar skulle nog hjälpa.hur tjocka är dom packningarna?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng