Sv: Re: Fågel Fenix återuppstår ur askan…dag 3
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab Sonett III -71 (Trans- & motorbyte) / Sv: Re: Fågel Fenix återuppstår ur askan…dag 3
Tack, det var hyggligt. Ja, det skulle väl gälla de anslutningar jag får över i instrumenteringen. Se bilder tidigare i tråden.
(Jag tycker elschemat är under all kritik, svårläst och utan kabelfärg. Många förbrukare saknar angivelse över anslutningar (tex den på annat ställe omnämnda blinkerspaken).)
