Tack men det är som Bengt säger här att det passar tyvärr inte men tack ändå.
Alla tips uppskattas!
Lånar tråden lite; det finns inte någon som har ett stycke innertak till min 2 dörrars coupe/combi(raka bakrutan/bagageluckan)?
isåfall kontakta mig gärna, tack på förhand!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem