ackeblack

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • juni 23, 2010 kl. 00:08 #159578

      Ja, man är ju nyreggad medlem på denna klubbs sidor och kan villigt erkänna att Saab kanske inte är nån drömbil, tips däremot om Dodge Weapon Carrier, command car eller liknande mottages med stor tacksamhet! acke68dalarna@hotmail.com

      Kan tyvärr inte tipsa om nå bra saabobjekt då vi har ett par rejält inbitna samlare här i trakterna redan….