Ja, man är ju nyreggad medlem på denna klubbs sidor och kan villigt erkänna att Saab kanske inte är nån drömbil, tips däremot om Dodge Weapon Carrier, command car eller liknande mottages med stor tacksamhet! acke68dalarna@hotmail.com
Kan tyvärr inte tipsa om nå bra saabobjekt då vi har ett par rejält inbitna samlare här i trakterna redan….
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem