Hej ,säljer du fortfarande bilen i delar? Är intresserad av skärmar / dörrar
Hej Krister! Javisst det går bra att köpa lösa delar. Skicka gärna ett medd till min mail bruntesmobil@gmail.com så kan jag skicka fler bilder än vad som går att lägga in här.
Mvh Andreas
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem