Andreas Espeborn

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • mars 26, 2026 kl. 19:46 #526966

      Hej ,säljer du fortfarande bilen i delar? Är intresserad av skärmar / dörrar

      Hej Krister! Javisst det går bra att köpa lösa delar. Skicka gärna ett medd till min mail bruntesmobil@gmail.com så kan jag skicka fler bilder än vad som går att lägga in här.

      Mvh Andreas