Carsten

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • april 9, 2020 kl. 15:21 #468831

      Hej igen

      Nu har jeg købt min SAAB 96 og skal bruge en takracke. Er det muligt om du kan sende den til Danmark . Jeg betaler selvsagt fragt til DK…måske med PostNord.

      Du kam skrive til min mail:

      Holsteinsgade@mail.dk

      Vh
      Carsten

        september 28, 2019 kl. 15:55 #463447

        Hejsa…stadig til salg?

        Vh Carsten

          september 28, 2019 kl. 15:53 #463446

          Stadig til salg?

            september 28, 2019 kl. 15:41 #463445

            Hejsa….er din taktacke stadig til salg?

            Vh
            Carsten