Hej igen
Nu har jeg købt min SAAB 96 og skal bruge en takracke. Er det muligt om du kan sende den til Danmark . Jeg betaler selvsagt fragt til DK…måske med PostNord.
Du kam skrive til min mail:
Vh
Carsten
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem