kartongen

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • mars 25, 2015 kl. 18:05 #202708

      Tjenare!

      Är det kort eller långnos?
      Passar dom en kortnos 62:a? I så fall har du eventuellt en köpare! 🙂

        februari 18, 2015 kl. 08:07 #201821

        @Lilln wrote:

        Skönt att ni är två som ska skrapa.

        Jäkligt skönt faktiskt! 🙂

          februari 17, 2015 kl. 15:55 #139527

          Sant! Trevligt med bilder, så här kommer lite till.
          Försöker få en klarare bild av vad som behöver göras.

          Här ser vi förra ägarnas bostad

          Ut med stolarna för att komma åt

          Lite ventilation

          Här får man byte ut lite mer plåt

          Skrapa på!

          Det var Jonny hann med igår, får se om jag har lite ork ikväll efter jobb! 🙂

            februari 17, 2015 kl. 11:57 #200370

            Lite bilder från när vi hämtade henne! 🙂

            Volvon fick agera dragbil.

            Lastat och redo för avfärd, tills ägaren till garaget kom ut och bjöd på kaffe och vipps så hade 1 timme gått efter att vi hade kollat in hans bilsamling.

            Efter lite över en timmes färd var vi hemma!

            Fick köra långsamt på grusvägen sista biten, annars hade nog Saaben sett lika fin ut som framsidan på släpet.

            Två väldigt nöjda och glada ägare 🙂

              februari 17, 2015 kl. 07:57 #201800

              @Janne Hagnell wrote:

              Skelettdelar? Från en tidigare ägare?

              Med dom arkeologiska fynd, så kan man dra slutsatsen att tidigare ägare har varit av Murinae-släktet, mellan 4,5 – 12,5 cm långa, med ungefär lika lång svans därtill.
              Tror absolut inte att dom nått ner till pedalerna iaf, så har svårt att tänka mig att dom har nyttjat bilen mer än till tillfällig bostad eller dyl. 🙂

                februari 16, 2015 kl. 15:02 #201781

                Det tackar vi för!
                Vi kommer absolut bli mer aktiva vad gällande saabträffar och annat.

                Här kommer lite uppdateringar från Jonny som varit i garaget och pillat lite medans en själv fått sitta på kontoret och slita 🙂

                Plockat ut stolarna för att granska golvet

                Rensa ut lite skit

                Lite här med, gissar på att det kommer bli mycket mer!
                Fick uppgifter om att han funnit lite skelettdelar osv.