Vilken dim har Du på rören som kommer från cylindrarna
När jag tog isär mitt avgassytem var det kondens vatten o en del sot i den långa ljuddämparen kanske för tät.
@Dicst wrote:
Säkert en del i ett handikappsystem för att inte de långsammare bilarna ska bli lidande…
Hej
Finns det någon monterings anvisning till hasplåt till V4 Jag har en tung sak som skall monteras. Det främre fästet saknas
Tack på förhand