krokarn

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • november 11, 2012 kl. 20:11 #49519

      Vilken dim har Du på rören som kommer från cylindrarna

      När jag tog isär mitt avgassytem var det kondens vatten o en del sot i den långa ljuddämparen kanske för tät.

        december 12, 2011 kl. 19:51 #36183

        @Dicst wrote:

        Säkert en del i ett handikappsystem för att inte de långsammare bilarna ska bli lidande…

        Hej
        Finns det någon monterings anvisning till hasplåt till V4 Jag har en tung sak som skall monteras. Det främre fästet saknas
        Tack på förhand