Jag har Biltemas agn i flera av mina bilar varav en 2,3 griffin 9-5 manuell.
En vitamininjektion då man hör på startmotorn att den får bättre snurr.
den andra bilen är en 2,0l diesel.
råkat djupurladadat det batteriet minst 5ggr och det har inte tagit skada när jag efteråt testat med batteriprovare.
Ha koll på var pluspolen är bara .
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem