Ronson68

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • juli 23, 2025 kl. 11:34 #522632

      Den röda knappen är intakt, men mekanismen inuti har pajat. Är delarna inuti bälteslåset på 740 likadana de på 900? Någon som vet?

        juli 21, 2025 kl. 13:09 #522602

        Tack för svar! Exakt, det är knappen på låset. Lyckades flytta delar från ett gammalt lås på förarsidan för några år sedan, men finns det 3D-printade delar så borde ju det funka lika bra! Vet du om någon som har dessa tillverkade, eller hur går man tillväga? Har själv ingen erfarenhet av att 3D-printa.

          juli 20, 2025 kl. 16:40 #522592

          Finns det någon som har ett bälteslås/-stopp liggande? Vore väldigt tacksam, behöver för att ta bilen genom besiktningen.