ok.jag bor i deje .håller på med en likadan saab som du har på bild här .samma färg .letar efter fjäder spännare .vet du nån som har .kämpigt med framfjädrarna !.vore kul å se ditt projekt. mvh tony.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem