sonett_ii

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • augusti 7, 2008 kl. 10:11 #125095

      Hej !

      Tack för info.

      Hälsningar
      Thomas

        augusti 6, 2008 kl. 22:47 #125079

        Hej !
        Vilka fina fälgar du har, är det roaldo ? fins det nya att köpa. jag har köpt en sonett v4 1968 nyligen och vila ha tag i fälgar som passar.
        har du tips om leverantör ?

        Sonett hälsning
        Thomas

        Ny sonett — Jag lever i ett Sonettrus.