Hej !
Vilka fina fälgar du har, är det roaldo ? fins det nya att köpa. jag har köpt en sonett v4 1968 nyligen och vila ha tag i fälgar som passar.
har du tips om leverantör ?
Sonett hälsning
Thomas
Ny sonett — Jag lever i ett Sonettrus.
Författare
Inlägg
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem