Hej
Har du hittat någon entusiast bil?
Jag har en fin Saab 9000 2,3 Turbo, automatväxlad, 1997, 15000 mil, med taklucka och mycket utrustning till salu. Bilen har jag haft sedan 1998 och eftersom jag inte har familj är den minimalt sliten. Intresserad?
Hälsningar
Håkan
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem