turbogilbert @turbogilbert Ej aktiv på sistone Hem Profil Aktivitet Evenemang Forum Vänner Grupper Startade ämnen Skapade svar Deltagande Favoritmarkeringar Search for: Sök Forumsvar skapade Författare Inlägg turbogilbert juni 5, 2013 kl. 10:56 #56333 Hej, har du kvar din SAABO? Har du bilder på insidan med? mvh, Glen Settings Författare Inlägg