tvat

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • maj 15, 2017 kl. 21:20 #430285

      Hej. Vi har en Saab 95 -77 som vi har bestämt oss för att sälja. 12 200 mil. En ägarfamilj före oss. Röd. Rostfri. Innerskärmar runt om. EJ renoverad, endast reparerad. Blir besiktigad 31/5. Kommer ut på annons snart. Bud över 45 000.
      Ingrid o Janne

        januari 31, 2013 kl. 09:06 #51880

        Tack för tipsen. Ska kolla om det går att böja löpmeterslang i den dimensionen utan att den viker sig. Jag har ”lokkari?” innerskärmar monterade så det kräver lite skarpare vinkel på slangen, men man skall inte ge sig.

          januari 29, 2013 kl. 07:26 #51784

          Tack, men är det inte lite underligt att 95:an skulle ha smalare fälg men ändå samma däckdimension, 155 x 15? Hur som helst gäller det väl att inte blanda fälgar.