SAABO
Forum / Modellspecifika forum / Saabo/Toppola/Husbil 92H / SAABO
- Detta ämne har 11 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast 2004-07-30 16:21 av
enor.
-
FörfattareInlägg
-
Anonymjuni 20, 2004 kl. 19:48 #10689
Hej!
Har blivit lyckliga ägare till en saabo!!!
Dock ej orginalinredd……
Undrar om någon har tips på var man kan hitta bilder på inredningen,
eller kanske någon generös eldsjäl har bilder på egen vagn att dela med sig av?
Nu kommer vi väl inte att försöka återställa allt, men det skulle vara kul att få se ”hur den såg ut”
MVHjuni 20, 2004 kl. 22:46 #75670Hej
Kul att du har en Saabo. Vilket chassinummer är det. Har själv en fungerande Saabo och ett objekt.
Ska försöka hitta lite bilder som jag kan skicka till dig. Var bor du och vad har du för mailaddress?MVH
Roger Forssén i Norrköping
Tel 011/100792 mail: roger.forssen@telia.comAnonymjuni 21, 2004 kl. 06:39 #75671Hej!
Den har chassinummer 371 och är en -67:a,
den är nybesiktigad men omgjord invändigt någon gång före -78, då förre ägaren köpte den.
Den är intagen i registret så sent som -73, vet ej varför.
Vi bor i Sjuntorp, Trollhättan.
Vagnen hämtade vi i Hamneda.
Skickar mailadres till dig privat.
MVHjuni 21, 2004 kl. 18:49 #75672Har också en saabo ett kul tillbehör till SAAB ! Men i söndags såg jag en saabo på Baldersnäs i Dalsland, blåmetallik upptill, vit nedtill,och efter en WV bubbla och utan saabmärke hujedamej :confused: :confused: :confused:
MVH. ROGER
Anonymjuni 22, 2004 kl. 07:35 #75675Synd att vi missade Baldersnäs,
vi hade funderingar på att åka dit.
Det hade varit kul att se saabon.
Det var ett tag sedan vi var på saab-museet, fast vi bor sånära,
har fått höra att det står en SAABO där, stämmer det?
MVHjuni 22, 2004 kl. 17:25 #75676Det stämmer på årsmötet stod det en där!
DEt är ju nästan krypavstånd
Annars fins min 7-8 mil från SjuntorpMVH ROGER
Anonymjuni 23, 2004 kl. 12:32 #75677Kanske blir tvungen att krypa, *ler*,
säljer förmodligen volvon imorgon,
vi får se vad det blir istället…..Kanske det blir en utflykt i framtiden,
åka runt och bese saabo-vagnar!
(Inget dumt semesterprojekt)MVH
En fråga kring elkontakten.
På dom bilar med kombinerat bromsljus och blinkers (helröda bakljus) och inte det på vagnen, hur kopplar ni i elkontakten för at det skall funka?Saab 96 -61 Saab 97 -72 Saab 900 -95
Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag är dyslektiker
Magnus E -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

