Missljud 900 (mp3-fil att lyssna på!)
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2006-09-06 20:25 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Missljud 900 (mp3-fil att lyssna på!)
Hallåj,
Min ögonsten (en 900i -88) har nu börjat ge ifrån sig ett skorrande/skrapande ljud från motorn som inte hörs vid tomgång men vid varvtal från c:a 2000 och uppåt (ljudets frekvens följer motorns varvtal). Någon som vet vad det kan vara? Här finns ett ljudklipp att lyssna på:
Man hör det tydligt c:a 5-6 sekunder in på klippet samt de sista 3 sekundrarna.
Jag har en liten idé om vad det kan vara, men eftersom jag kan ha helt fel också så väntar jag med att säga nå’t för att inte påverka gissningarna… 
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem